Thursday 21 November 2013

CarotoMax : Perlindungan Antioksidan dari Alam Semulajadi

Hari ni rasa nak share tentang suplemen CarotoMax Shaklee. CarotoMax ni adalah suplemen untuk mata dan mencegah kanser. Rasa nak share tentang CarotoMax  ni sebab teringat tentang seseorang. Moga diberi peluang untuk berkongsi kebaikan suplemen dari alam semulajadi Shaklee ini.

Jom baca! :)

REVOLUSI PERLINDUNGAN ANTIOKSIDA BERASASKAN SUMBER ALAM SEMULAJADI*

CarotoMax Shaklee

Saban hari sel-sel di dalam badan kita diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang menyebabkan kerosakan DNA. Apa yang boleh membantu? Jawapannya ialah antioksida. Antioksida ialah molekul-molekul hebat yang biasanya terdapat pada buah-buahan dan sayur-sayuran. Antioksida ialah nutrisi yang boleh melindungi sel-sel daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel-sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel.


PERLINDUNGAN SEL-SEL DARI DALAM*
Perlindungan antioksida dapat ditingkatkan dengan pengambilan CAROTOMAX Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan antioksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan dan menyalurkannya dalam bentuk flavanoid dan karotenoid yang semulajadi. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja. CAROTOMAX menyalurkan lima daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia.


5 JENIS KAROTENOID YANG PALING BERKHASIAT

Purata pengambilan karotenoid lutein, likopena dan betakarotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax Shaklee pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.

  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, biji benih anggur, minyak palma, bunga Marigold dan brokoli bertunas
  • Menguatkan sistem imun
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks*
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak
*produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit

credit: Shaklee

*************************



Your SHAKLEE Independent Distributor,

SYAZANA SANUSI [ANN]
SHAKLEE ID: 1070778

Contact info:
SMS/Whatsapp: +6 0192663004
E-mel: tenderfootmama@gmail.com 



No comments:

Post a Comment