Tuesday 19 November 2013

Saya Adalah Pengedar Shaklee Yang Sah

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dan saya membuat penghantaran suplemen SHAKLEE ke seluruh Malaysia. Jika anda memerlukan suplemen untuk:


  1. KESIHATAN OPTIMUM
  2. IBU MENGANDUNG
  3. IBU BERPANTANG/PEMBEDAHAN
  4. IBU MENYUSU
  5. KECANTIKAN KULIT
  6. PENJAGAAN DALAM WANITA/SUAMI ISTERI
  7. KESUBURAN
  8. RESDUNG/ALERGI/ASTHMA/ECZEMA
  9. SISTEM PERTAHANAN BADAN
  10. KANAK-KANAK
  11. MASALAH BERAT BADAN


Anda boleh menghubungi saya  melalui salah satu cara berikut:

PM DI FACEBOOK : SYAZANA SANUSI
EMEL KE : tenderfootmama@gmail.com
SMS/WHATSAPP : 019-2663004

Bagaimana caranya?

  • Anda pilih cadangan suplemen yang anda perlukan *kite consult of course :)
  • Buat bayaran sama ada bank in / transfer
  • Berikan details bayaran
  • Berikan details penghantaran untuk pastikan ia selamat sampai ke tangan anda *penting*  :
  1. NAMA
  2. ALAMAT UNTUK PENGHANTARAN
  3. NO TELEFON 


Saya akan menggunakan perkhidmatan GDEX untuk urusan penghantaran suplemen SHAKLEE ke seluruh Malaysia.

Sekiranya anda berada berhampiran cawangan SHAKLEE dan mahu mendapatkan suplemen dalam masa terdekat, anda boleh 

MENGGUNAKAN NOMBOR ID SAYA [1070778] UNTUK MENDAPATKAN HARGA DISKAUN SEHINGGA 15-20%


Best kan? Yang paling penting, kita kena yakin, SUPLEMEN SHAKLEE ADALAH SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI. 

HALAL pula tu.




*************************

TIP dan KONSULTASI EKSLUSIF dan HARGA ISTIMEWA untuk anda.
Apa tunggu lagi? Jom kita bisik-bisik. Jangan takut, kite tak makan orang lah, kite makan suplemen. ^^,


Your SHAKLEE Independent Distributor,

SYAZANA SANUSI [ANN]
SHAKLEE ID: 1070778

Contact info:
SMS/Whatsapp: +6 0192663004
E-mel: tenderfootmama@gmail.com 

No comments:

Post a Comment